» Angående vänförfrågningar och grupper

Det är många som frågar vän och grupp på mig i spelet. Allt som oftast brukar jag svara ja på båda. Men blir man vän med någon brukar man väl åtminstånde säga hej? Så svårt är det väl inte att skriva något.. Eller?
Jag brukar skicka iväg nåt litet 'hej' eller liknande, men det är förvånansvärt få som skriver tillbaka. Är det så skrämmande att prata med mig? :o
Jag är snäll, jag lovar!
 
Eftersom det är ett begränsat antal vänner man kan ha brukar det resultera i en full lista för mig. Det är aldrig kul när någon kommer fram och berättar hur ledsen den är över att vi inte kan vara vänner. Så nu har jag bestämt mig för att rensa ur min vänlista. Ett par gånger i månaden borde räcka. De vänner jag pratar med och känner får naturligvis stanna, men frågar du vän på mig och sen bara är tyst dag in och dag ut, då kommer jag inte spara dig på listan. Det kan låta hårt, men ta inte illa upp om vi inte längre är vänner :)
Fråga på nytt istället, gör om gör rätt ;D
 
Jag tycker mycket om att prata på sso, jag är glad och absolut inte läskig!
 
ps. Jag tycker mycket om att få mail och kommentarer^^.ds
 
 



Evelina Silverknight
29 Augusti, 2014 - 17:36 / BLOGG: http://silverknight.blogg.se

Bara så att alla vet så Ellie fett läskig att prata med :o
Hon säger alltid snälla och uppåtpiggande ord så hon är läskig men väldigt söt :3

Svar: ååh men eve, that's why you love me ;P
Ellie Northfall

Anja Lionheart
29 Augusti, 2014 - 17:36 / BLOGG: http://anjalionheart.bloggplatsen.se

Jag är lycklig lottad att va vän med dig! Älskar också att chatta på sso! :D
Chatta med mig ;)

Svar: hihi trots att det laggar om mig? ;P
Ellie Northfall

Ebba Highland
30 Augusti, 2014 - 17:36 / BLOGG: http://ebbahighland.blogg.se

Hej

Jag älskar att prata men när jag pratar med folk är det ofta ingen som svarar eller typ en halvtimme senare sry rollar sry är upptagen el liknande det är så med nästan alla människor. De säger också många att de tar bort vänner som de aldrig pratar med och jag är rädd för att bli borttagen för att jag aldrig får några svar. Men du är en av de som brukar vara duktig och prata :) ♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback