» Kvällstankar

Höhöhö det verkar som om det är riktigt kaos efter ovädret i Sthlm.. Ibland är det rätt skönt att vara bortrest ;)
Här är det 29 grader i luften, i vattnet var det 24 idag. Av de två veckor som jag har varit här har det varit  lite sämre väder två av dagarna.. annars strålande sol och badväder! 
 
Nu är det en vecka kvar innan det är dags för hemfärd och trots att jag älskar det här stället ska det bli så skönt att komma hem! Jag saknar katten, min egen säng, mitt rum.. uppkoppling till datorn <3 
Här fungerar bredbandet ibland.. man får truga som sjutton för att det ska komma igång och när det väl fungerar kan det bäst beskrivas som lynnigt! Att logga in på sso är det inte frågan om :(
 
Jag kommer hem till Sthlm på lördag, på kvällen nångång. Mina stackars pixelhästar får allt ta och vänta till söndagen för att träffa matte! En annan filur som ska få träffa matte då är Arnold, som då har fått spendera tre veckor hos sommar-tant K (läs inlåst i finkan)! Vad tror ni, kommer han kasta sig i famnen på mig eller kommer han bitas och vara jättearg? ;)
 
Nu ska jag sova, så puss på er och hoppas att edra källare icke har blivit översvämmade i regnen ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback