» Ååååh!

Jag är så himla sugen på sista delen i The Hobbit nu! Jag såg ju trailern för den i torsdags och jag skojar inte att jag satt med rysningar i hela kroppen och blev smått tårögd.. Jag älskar allt som har med LOTR att göra, böcker, filmer, musik you name it. Äntligen (tyvärr!) får vi besöka Middle Earth för sista gången och få slutet på The Hobbit. Och det är verkligen bitterljuvt. Jag vill, och tror inte att någon annan heller vill att det är sista gången, men samtidigt så vill jag se hur Peter Jackson lyckas sluta sin episka triologi.
 
Jag ska i alla fall ha ett Lord of the Rings-maraton här innan jul.. Någon som är på? ;)
Det börjar med den ursprungliga triologin (special extended edition naturligtvis) och sen vidare in på The Hobbit och avslutas med biobesök!
 
Tills dess får jag hålla tillgodo med detta:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback