» Alone Together

 
Var snälla, det här är första gången jag använder mig av Photoshop cs6.. Och jag vet inte vad som hände med kvaliten.. den försvann i samband med att jag sparade filen som jpg! Men detta var som sagt det första testet och syftet var att lära mig cs6. Jag blev betydligt mer nöjd mer hästen än ryttaren och bakgrunden, men övning ger färdighet!
 
Hästen och ryttaren var en gratis lineart från PSitsAshy på deviantart, ni hittar henne här. Jag har ändrat en del så att det blev som jag ville, men grunden tillhör henne. Och naturligtvis är det Ashdancer som dressyrar en varm sommardag :D
Och jag tycker att sso borde skaffa sånna snygga schabrak som Ash har.. Bara för att de är totalt awesome!
 
edit: Haha, nu inser jag att man inte riktigt ser vad det är på schabraket, men det är iaf en liten "linje"drake och så står det Sneaky Dragons.. Är ni riktigt gosiga kanske jag visar en inzoomning på det^^


Emma Shortroad
20 November, 2014 - 10:38 / BLOGG: http://emmashortroad.blogg.se

Så jäkla snygg!
Men testa spara i PNG nästa gång :D

Brukar jag spara i ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback