» Gracefull under pressure; I think not..

Haha herregud alltså! Morgonen gick åt till att stressa runt och packa väskan. Och jag som lovat mig själv att jag skulle packa kvällen innan (vart tog torsdagen vägen egentligen?).. Precis innan jag ska springa hemifrån kommer jag på att det kanske vore bra med ett par hörlurar, för att åka tunnelbana och tåg är tortyr utan musik. Så jag rusade mot hallen där jag lagt de små miraklen men fanns de där? Näe! 
 
Så då började en vild jakt påhörlurarna och jag skojarinte när jag säger att jag for runt som en huvudlös höna och vände upp och ner på allt i huset! Katten tittade på mig som om jag blivit besatt. Jag hittade inte hörlurarna så jag ringde pappa och se; pappa fixar allt! Han hade ett par hörlurar undanlagda i garderoben som väntade på att bli en namnsdagspresent! Så nu är jag lycklig! Nubär det av neråt landet för årets mest episka halloweenfest och drakmys med ssos bästa klubb! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback