» v. 44

Hej! Mår ni bra? Nu har många höstlov så då hoppas jag att ni är friska och kan njuta av ledigheten! Den här veckan är väldigt speciell.. För i helgen, då blir det riktigt drakmys! Haley Rainstorm har bjudit hem klubben på halloweenfest och det kan väl ingen tacka nej till? Det kommer bli så mysigt! ^^
 
Min outfit till festen väntar fortfarande på ett par grejer, men det ska nog gå.. Jag kan inte avslöja för mycket om det, för det ska vara en liten överraskning, men det jag kan säga är att jag håller på att tillverkar något av läder! Det är lite knepigt och trixigt eftersom jag inte har någon håltagare, så jag sitter med mejsel och kniv.. Haha om någon såg mig när jag bråkar med lädret skulle de väl tro att jag skulle hacka av mig fingrarna, men än har det inte hänt något ;)
 
Min axel och mitt huvudet verkar ha ingått i en pakt att föra en hatkampanj mot mig för sedan en vecka tillbaka har jag knappt kunnat sova. Vänster axel har ju länge varit ett problem; den hackar, låser sig, gör ont och är allmänt dum. Men nu har den fått för sig att typ klia-svida och det strålar ner i armen som blir lite sådär avdomnad också. Det här verkar bli värre när jag ska vara stilla och sova. Och huvudvärk har jag haft konstant sedan i söndags! YAY!
 
Men annars har veckan börjat bra.. I måndags lekte vi kurragömma med Sneaky och igår hade vi westerntävlingar! Det började som utslagningstävlingar i form av grupptävlan på Marleys Barrelrace och Moorland Polebending och sedan stod finalen på Polebending Apocalypse-banan! Lite roligt var det att det var jag, Felicia, Nina och Victoire som gick vidare i våra grupptävlingar. Så det blev en showdown inom Flocken (Sneaky Dragons tävlingslag). Det hela slutade med att Felle tog hem storvinsten och jag knep andraplatsen och således ett hemligt pris ^^
Såhär lät ledtråden på det jag valde:
RJ träffar det mest udda gänget, hur ska de gå i jakten på mat?
Nu tror jag iofs att jag vet vad det här är, och är det det jag tror att det är så är det roligt ;)
 
Idag är det ett klubbmöte inplanerat och imorgon ska vi se vem som är vassast på GÅDstallets tre banor!
På fredag blir det ju som sagt drakmys som håller på ända till söndag så bloggen kanske inte uppdateras så mycket. Har ni några planer inför Halloween? :D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback