» Ny gångart - nya möjligheter

Åååh vad jag är kär i islandshästarna. Det var inget snack om att vänta tills nästa omgång skulle komma, utan jag hittade min pålle i den mörkbruna. Jag har glidit fram i tölt konstant sedan köpet av Echo och jag har fått mersmak!
Det kommer nog flytta in minst en till islänning i mitt stall..
 
Men till saken. I och med att vi nu har fått vår efterlängtade islänning till spelet, och att den dessutom kunde tölta, borde ha öppnat upp många nya rasmöjligheter för utvecklarna. För ni vet väl att det inte bara är islandshästar som kan tölta? Det finns t.ex. Tenesse Walking Horse och Paso Fino som också använder sig av den här mjuka och flytande gångarten. Jag skulle gärna se att någon stor hästras med tölten "inprogrammerad" kom till Jorvik. Det är en så mysig upplevelse att tölta, både i spelet och på riktigt. Man verkligen flyger fram! Och jag tror inte att jag är den enda som har skippat transporterna de senaste dagarna utan bara glidit fram på min vackra, lurviga springare.
 
Den jag stör mig på är dock att det inte går att hoppa från tölt. Det är fruktansvärt synd. Även att man inte kan växla upp och ner från galopp. Men man kan inte få allt eller hur? ^^
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback