» Knökfullt och skitjobbigt!

Puh, har ni som spelar på server 1 varit inne idag? Då har ni förmodligen sett vilket kaos det är där just nu. Under uppdateringen gjorde Starstable det möjligt att byta fritt mellan servrarna, ja som funktionen ska vara då med eftersom det har varit fullproppat på alla servrarna har det knappt fungerat att byta.. Men det här innebär nu att det är massvis med "nya" spelare och kaoset är totalt. Spelet laggar sönder bara man står stilla, mycket av det på Vingården där de flesta verkar ha samlats. Många har flyttat för att få en glimt (läs terrorisera) sina idoler och många verkar ha just Sneaky Dragons som dessa stackars idoler.
 
Det har varit relativt lugnt och skönt sedan Kim/Birgitta Undehand gick ur klubben. Han drog såklart med sig det mesta av sina fans och det har varit så sköönt att inte ha en klump människor efter sig hela tiden som fråga vart kim är/ är kim inne/ när kommer kim in osv. Men nu är det kaos igen. Det är nästan så att man inte våga gå ut från hemstallet, för där väntar en armé av spelare som vill ha autografer (what's up with that liksom? o.o) och ta bilder och bara "OMG SNEAKY DRAGONS!!!!!!"
 
Jag blir så trött på folk ibland. Jag tycker om att springa själv när jag levlar. Jag tycker om att kunna stå någonstans ifred när jag måste springa från datorn utan att komma tillbaka och vara längst underst i en hög med människor. Och jag tycker framför allt om att skapa mitt eget namn, min egen "berömdhet". Jag vill inte att folk ska skriva "OMG DET ÄR ELLIE NORTHFALL DU ÄR MED I SNEAKY DRAGONS OMG JAG DÖR", för vad har jag mer till mitt namn än att bara vara med i en klubb då? Nog för att det är världens härligaste klubb, men den definierar inte mig som spelare. Jag älskar Sneaky Dragons och skulle aldrig lämna frivilligt, men jag är inte med i den för att vara "känd".
 
Blööh
 
 


Emma Shortroad
23 Maj, 2015 - 16:42 / BLOGG: http://emmashortroad.blogg.se

Ska jag vara ärlig vågade jag inte logga in igår kväll, haha! x-'D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback