» En hel flock

Jag var tvungen att räkna alla pållar jag hade när jag la in informationen och kom fram till att jag nu har 40 st! Hur kunde det hända liksom? Av dessa 40 hästar har jag inte mer än 10 som jag faktiskt verkligen tycker om och vill rida på. Det känns lite sorgligt.. Att alla dessa hästar ska stå på hästön och vara bortglömda :(
Men jag skulle inte kunna tänka mig att sälja någon av dem heller, även om de aldrig får vara uppstallade. Hur brukar ni göra? Säljer ni hästar som ni har tröttnat på eller gör ni som jag och skickar iväg dem i evig exil på hästön?
 
Mech är en typisk sån häst. Hon har inte varit hemma sedan det att hon blev fulllevlad strax efter att fjordingarna kom till spelet. När jag tog hem henne igår visade hon tydligt sitt missnöje att fastnade på alla möjliga konstiga ställen. Hon är så bråkig och kommer att få ta första båt tillbaka till hästön, sanna mina ord!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback