» Bloggutmaning: Min favoritoutfit

Min absoluta favorit-outfit är Sneaky Dragons klubbklädsel. Den är gul och vårat kännetecken. I början var man ganska ensam i att klä sig i gult, men i och med klubbens popularitet så har behovet av gula kläder ökat hos folk. Eller också har folk insett hur sjukt snyggt det är med gult! Annars så diggar jag min default-outfit, som finns att skåda lite längre ner. Och min mysiga orangea outfit såklart.. den får man inte glömma!
Och på vintern ser man oftast mig springa omkring i den brun-blå eller den gröngrå outfiten. Myy!
 
Min "default"-klädsel som jag alltid återkommer till <3
 
Den orangea
 
Den brun-blå vinteroutfiten
 
Den grön-grå vinteroutfiten



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback