» Bloggutmaning: Min Starthäst

Min första redigering.. ehehe..
 
Min starthäst heter Ashdancer. Det är en stilig grå herre i sina bästa år.
Han och jag har varit med om allt, vi har gjort alla huvuduppdrag tillsammans och han är den häst som betyder mest i stallet. Eftersom jag började spela långt innan hästfunktionen kom var det länge bara jag och Ash och jag tror att de flesta tidiga spelarna håller med om att ens starthäst är speciell. Det är trots allt den häst man har det speciella bandet som soulrider till.
 
Jag visste direkt när jag skapade mitt konto att det var han jag skulle ha. Jag valde mellan honom och den snygga bruna varianten av pålle, men det var något särskillt med hans tjusiga mörka gråskimling (haha kan man säga så?) och namnet Ashdancer -Askdansaren, satt som en smäck. Det är väldigt trevligt att kunna köpa fler hästar, men Ash är egentligen den enda hästen jag behöver i spelet. Han är fortfarande den häst jag helst väljer att rida runt på om det inte finns något tävlingsmoment som kräver mer av hästen än vad en starthäst kan ge. Det är alltid Ash som får följa med på alla spännande huvuduppdrag och jag skulle inte kunna tänka mig att byta ut honom!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback