» Somriga hälsningar

Hej! Har ni det bra i sommarsolen? Jag har varit hemma hos tant Vivvi i ett par dagar och myst med trevliga människor och en mycket trevlig Frans. Men lyssna inte på Violet när hon försöker säga att jag har lärt hennes katt dåliga vanor.. Det är inte mitt fel att hennes kisse tycker om att leka kull och att han nu ser sängen som bästa tänkbara busplats. Faktiskt! ^^
 
Jag åker iväg till Mallorca nu på tisdag och blir borta i en vecka. Mm.. sol.. vackert blått hav.. fantastisk mat.. Det ska bli så skönt! Det blir en semester innan semestern för nästa fredag sticker jag till Skåne i tre veckor och då lär ni inte se så mycket av mig varken här eller i spelet! Så jag håller på att skriva inläggen till Esme Silverforce grymma bloggutmaning, så det kommer inte vara så tomt här som man skulle kunna tro.
 
På Water Star har mitt starrider tyvärr gått ut, men det är nog lika bra eftersom jag inte kommer ha något internet att spela på^^
Men så fort jag kommer hem ska det fyllas på så att jag kan härja lite mer där! Det jag längtar mest efter är att kunna fota alla roliga uppdrag som jag missade att ta bilder på på Air Star-kontot. Det är en av anledningarna till att jag såg till att skapa mig som Ellie Northfall och den trogne springaren Ashdancer även här!
 
Och på hemservern Air Star rullar allt på i vanlig sommarslö ordning. Sneaky Dragons har tagit sommarlov och några event blir det inte förrens v. 35. Zima är i lvl 14 och det är mitt mål att få honom fulllevlad innan jag åker, vi får se hur det går.
 
Men om vi inte hörs mer här, eller ses i spelet så får jag passa på att önska er en riktigt god sommar. Njut av det vackra vädret, ät mycket jordgubbar och ta många iskalla dopp i havet så att ni inte får solsting. PUSS på er!
 
 


Bambi Ponyforest
29 Juni, 2015 - 12:04

Puss på dig med ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback