» Ashdancer

Namn: Ashdancer
Kallas: Ash
Kön: Hingst
Mankhöjd: 159 cm/mkh
Ras: Jorvikiskt Varmblod
 
 
Bästa finaste Ash!
Min trogne springare som har varit med mig i alla år, som gjort allt (nästan iaf) som jag har bett honom om. En häst med mycket spring i benen, mycket hopp och mycket hjärta! Innan man fick köpa fler hästar var det alltid Ellie och Ash, och det finns så många roliga minnen med den här hästen! Allt vi har upptäckt. Alla ställen vi har utforskat. Alla tävlingar och medaljer. Alla huvuduppdrag. 
 
Jag visste direkt när jag skapade min karaktär att det var honom jag skulle ha. Allt stämde till 100% och i mångt och mycket är han min drömhäst. En ädel gråskimmel med det där ponnybusiga utseendet.. det kan knappast bli bättre!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback