» Njut av sommaren!

Som ni har märkt är jag inte så väldans aktiv av mig här på bloggen.. Jag tycker själv inte att det är särskillt intressant att läsa om när den eller den personen har ridit runt lite eller bara levlat, alltså kommer det vara minimum med sånna inlägg från mig!
Men nu spelar jag inte mycket alls. Någon häst att levla har jag inte och nästan ingen från Sneaky Dragons är inne när jag är inne så jag har inget annat att göra förutom att leta guldskatter och det tar ju inte så lång tid ;)
 
Nu efter sommarsolståndet blir dagarna mörkare och mörkare, så passa på att vara ute och njut av ljuset och sommaren medans du kan. För kom ihåg:
Winter is coming
 
På söndag (29/6) åker jag till Rhodos en vecka och ska lata mig i solen och sen är det Österlen som gäller v.29,30,31 och då blir det knepigt med uppkoppling så vi får se om jag kikar in och säger hej någon gång!
Nu blir det däremot att gå ut i trädgården och jobba! Jag har gräsmattor att så, gropar att gräva, häckar att klippa.. Vi ses helt enkelt när vi ses! Tills vidare får ni en bild på min kisse, Arnold, som vet hur man uppskattar sommaren!
 
 edit: herregud, jag tror jag kan ha hackat av mig tummen med en rostig spade (nästan iaf) :O fasiken vad det blöder! Jag kanske skulle ta och spela lite istället iaf? ^^
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback