» Bloggutmaning: Om Mig

Jag som sitter bakom Ellie Northfall heter Johanna. Hästar är en självklar del i mitt liv, men eftersom varken tiden eller ekonomin tillåter egen häst skaffade jag mig ett antal fina pixelhästar istället :D
När jag inte spelar SSO så pluggar jag till socionom på högskola (fast just nu har jag ett avbrott för jag tycker inte om det.. så nu söker jag jobb istället!). Får jag tid över efter det så är det foto som gäller!
Annars tycker jag om att läsa och se på film och serier, musiken går non-stop!
Som person är jag glad och tålmodig, kan uppfattas som tyst men det är bara innan man lär känna mig ;)
Jag rider en gång i veckan på Ågesta ridskola, för Anna vK (ni vet, dressyrryttaren Kristian vK's syster) och där har jag ridit sedan jag började med hästar!
 
Hmm.. vad mer?
  • Jag har en katt vid namn Arnold som flyttade in från gatan julen 2008
  • Jag har en nikon d80 och nikon d7000 + nikkor 18-70, 55-200, 70-300 och 50 mm som jag fotar med
  • Mitt stora beroende här i livet är coca-cola
  • Mitt rum är till största delen fyllt av böcker och DVDer (true story^^)
Du hittar mig även på Instagram på @ellienorthfall
och så heter jag på Kladdkrita på deviantART
 
Så vem är jag i SSO's värld då?
Jo så här är det:
Jag har spelat sedan mars 2012. Min starthäst är den vackra skimmeln Ashdancer och han är fortfarande favoriten i stallet tillsammans med Stargaze. Annars har jag 33 andra hästar att välja mellan ;) Men just dessa två har alltid en plats i stallet! Jag är med i klubben Sneaky Dragons och det har jag varit sedan hösten/vintern 2013. Jag var även med i klubbens tävlingslag när det var aktivt. Jag bor på Vingården där även de flesta av medlemmarna i Sneaky Dragons bor och jag trivs väldigt bra här..
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback