» Ellie Likes: The Mercurotti

Wow
Bara WOW
Jag älskar Queen. Freddie Mercury var en fantastisk sångare och Queen kommer aldrig bli sig likt. Kan ni fatta att det redan har gått 23 år sedan han avled? Queen har visserligen fortsatt spela med ersättare, de har väl varit ok, till och med bra!
Men nu ni! Jag hittade denna video här nedanför för ett par veckor sen, det är Marc Martel som sjunger Nessum Dorma som både Freddie Mercury och Pavarotti och allt jag säger är wow. Jösses vilken talang killen har!
Han sjunger med i The Queen Extravaganza och han är fantastisk. Han har en helt otrolig rösttalang, tänk er att kunna låta så här?
 
 
Det här är en låt som berör mig väldigt mycket. Jag kan sitta och lyssna på den här gång på gång utan att tröttna och höjningen i slutet ger mig rysningar varje gång! ;3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback