» Ellie Likes: Slå mig hårt i ansiktet

Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever
Skjut mig här och nu för nu kan jag dö
 

Det är väldigt sällan jag lyssnar på radio. Jag blir så trött på all förbenad reklam som kommer och det faktum att radiostationerna bara verkar ha max 20 låtar som de alternerar mellan. Jag avskyr spotify, ingen anledning egentligen.. Men jag vill ha låtarna på datorn. Jag vill inte vara beroende av något utomstående program för att lyssna på musik utan jag gillar mitt trogna gamla winamp. Antingen det eller mp3n och högtalare. Men häromdan (var det onsdagen kanske?) slog jag i alla fall på radion när jag städade och hörde den här låten:
 
Jag hörde den en gång och sedan var jag fast. Nu går den konstant och jag blir väldigt glad av den! När jag lagade lunch i fredags blev det ett spontant miniparty där jag skuttade runt till den här låten och den passar även utmärkt att springa championat till. Videon kan man absolut vara utan, den är inte mycket att hurra för, men låten är riktigt bra :D


Bambi Ponyforest
22 September, 2014 - 12:42

Gillar också den låten!!!!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback