» Tisdag

Igår var en rolig dag. Behöver inte säga så mycket mer än så.
Idag var bättre och spenderades i stort sett framför datorn med en kopp té och mycket spelande..
Jag har flugit, slagit rekord, planerat och varit på en mycket givande virituell ridlektion som Karin Sweetwright höll i. Det har varit mycket tjattrande med klubben och väldigt trevligt!
 
Fraps verkar inte vilja fungera för mig när jag gör saker, eller också kan de vara jag som inte fungerar för fraps.. Det innebär att det inte alltid blir några bilder.. men ett par blev det idag iaf!
 
Helikopter- Quicken. Notera den roterande svansen!
 
 Jag blev vän med Jorviks sötaste ko!
 
Jag bekantade mig även med en bugg (tjejen i rosa jacka)
 
Och sist blir det två bilder från lektionen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback