» Uhuhu vilken ångest!

Jösses alltså. Nemo, en av Sneaky Dragons duktiga ledare, har tagit initiativet att starta en tävlingsgrupp i klubben. Tanken är att vi ska tävla mot andra klubbar, vilket är superkul! Bara ett problem. Vi ska välja tre olika hästar att tävla inom varsin gren; dressyr, hoppning och terräng. Valet är statiskt och när vi väl har anmält våra hästar får vi inte byta. Mer om tävlingsgrupperna går att läsa här!
 
Hur ska man kunna välja bland sina egna hästar bara sådär?! Jag fick världens ångest eftersom jag kom fram till att jag inte kunde välja mina favorithästar.. Nemo har vissa "förslag" till vilka hästar vi ska välja inom varje gren, med hänsyn till hästens rasbonus och liknande, men hur ska man kunna välja bort sin bästa häst bara för att den inte uppfyller raskraven? Stackars Stjärnöga och Ash..
 
Men jag lyckades iaf bestämma mig för tre pållar som jag är nöjd med; Sunny, Storm och Quicken.

Uttagningarna börjar idag och det är sååå nervöst!
Jag springer imorgon, önska mig lycka till? :D
Och denna tjusiga bild har jag knyckt av Nemo^^


Bambi Ponyforest
15 September, 2014 - 17:13

Lycka till;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback