» Nämen hej!

Det var ett tag sen nu som jag uppdaterade här.. och det har varit skönt. Riktigt riktigt skönt faktiskt! Jag har noll motivation att skriva här just nu och det är ok. Att skriva inlägg bara för att skriva ser jag ingen mening med och allt blir bara krystat och fel. Det har hänt lite grejer både inom sso och i verkliga livet, både bra och dåliga men det är inget ni kommer få höra om här idag^^
 
Imorgon lämnar jag Stockholm och landar så småningom i Halmstad, jag ska på en Risk och Säkerhets-kurs i helgen och kommer förmodligen inte hinna vara inne och spela, vill ni ha tag på mig är det bara tt breva eller kommentera nåt här :p
 
För eller senare kommer det komma upp en liten utvärdering av de senaste uppdateringarna och om Quarterhästarna, så det kommer komma lite nytt här på bloggen iaf.. Hörni, hörde ni föresten att jag knep titeln som Mästartant? Jag visade minsann vart skåpet skulle stå i tisdagens korsordsfika. Det gäller att vara riktigt vass för att slå resten av Sneaky Dragons Tantagäng!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback