» Har Dinodalen blivit cool igen?

Just nu verkar Den Gömda Dinosariens Dal vara på allas läppar. Överallt ser man nytagna bilder som visar ett bländande vackert vinterlandskap. Den klara blå himlen, den starka solen och den djupa snön vittnar om hur kallt det är. Äntligen har dimman jagats undan! Man ser ut över hela dalen bara man tar sig upp på lite högre höjd.
 
Fast så är det inte menat att vara. Och min stora fråga är då varför?! Varför skulle dalen gömmas i den hemska, tjocka dimman? Det gick knappt att se något runt omkring och man irrade bort sig i snöovädret. Varför ville skaparna dölja den här underbart vackra platsen? Jag förstår att det ska vara mystiskt och dovt och lite läskigt, och det var kul de första veckorna när vi skulle utforska det nyöppnade området. Jag vet inte riktigt hur ni känner, men jag tröttnade rätt fort på det. Jag har knappt varit inne i Dinodalen sedan det att jag blev beundrad med kallterna och fått alla grejer från arkeologin. vilket är jättetrist eftersom det egentligen är ett fantastiskt ställe.
 
Att behöva använda sig av en bugg för att kunna se Dinodalen som den borde ha varit är fel. Naturligtvis är det fel att använda sig av buggar överhuvudtaget, det är inget att rekommendera då det bryter mot användarvillkoren. Men jag var tvungen att kolla med mina egna ögon. Och det var fantastiskt. Men man ska ändå inte använda sig av buggar. Nu tänker ni naturligtvis att jag är en jäkla hycklare men allt man gör är på egen risk. Man kan lika gärna bli avstängd eller om spelet kraschar kanske supporten inte kan åtgärda problemet om man har fifflat med spelet.
 
Hur som helst verkar det som att livet har återvänt till den frusna dalen. Kanske borde sso göra ett officiellt uppdrag för att kunna bli av med dimman? Man kanske kan hjälpa Nic att forsla dit delar och bygga en gigantisk fläkt för att skapa starka vindar? För en Dinodal utan dimma skulle vara helt perfekt..
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback