» Jaha, och vad gör dig så speciell då?

Något jag stör mig på så fruktansvärt mycket är när folk vill bli vän med mig och inte kan ta ett nej. Liksom de flesta andra medlemmarna i Sneaky Dragons är min vänlista konstant full och det är väldigt många som skriver och frågar. Att skriva och fråga om vi kan bli vänner är jättebra, för ibland finns det folk på min lista som jag vet har bytt server eller inte är inloggad så ofta. Då kan jag utan dåligt samvete rensa bort de personerna från listan och skaffa lite nya vänner.
Men ofta blir det som ikväll då det var en tjej som inte ville höra det jag sa. Hon envisades med att jag skulle ta bort någon så att hon och jag kunde bli vänner istället. Och det gör mig så arg! Jag vet inte vad det är som jag går igång på, men sånt får mig att se rött.
 
Det är rätt vanligt förekommande i spelet, och jag tror att det speglar verkligheten rätt väl.
För man är alltid störst, bäst och vackrast själv. Alla andra kan gå och gömma sig under en sten.
Det är den här själviskheten och "jagförst"tänkandet som jag går igång påoch får mig att se rött.
 
Jag kommer inte att ta bort någon från min lista för att du ska få en plats där. Glöm det.
Jag rensar redan min lista ungefär en gång i månaden. När den är full är den full.
Deal with it.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback