» Söndag

Hej kompisar!
Jag vet att uppdateringen här går lite upp och ner just nu.. Det händer lite grejer som är mindre roliga nu och motivationen är körd i botten. Så om det går några dagar utan att jag skriver så mycket här så behöver ni inte vara oroliga, jag kommer tillbaka och jag kommer att uppdatera. Även om det inte blir varje dag :)
 
Idag var det ridning på Ågesta igen. Och den här gången blev det en tur ute med Asprilla, ett jättegulligt litet fuxsto som jag har skrivit lite mer om här. Just nu är hon av samma modell som en tunna på ben och det kommer att krävas något drastiskt för att krympa henne till normal storlek igen. Men hon pinnade på, glad som tusan, även om hon blev rejält svettig. Eftersom vi hade kortast ben (och mage som hängde till knäna) fick vi kämpa lite för att hålla samma tempo som de andra hästarna som var med. Det blev mer en powerwalk för damen och hon stod och riktigt njöt när jag svampade av henne.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback