» Vad händer med asiatiska Ellie?

Under sommaren har jag som ni vet knappt varit inne och spelat, men på Air star-kontot är jag lifetime. Så där gör det egentligen inte så mycket, veckopengen fortsatte att trilla in och stallskötaren tog väl hand om mina hästar under tiden. Men i Asien tog mitt starrider ut någon vecka innan jag åkte bort och de stackars hästarna har blivit alldeles misskötta under tiden.
 
Tanken var iaf att jag skulle fylla på mitt starrider och fortsätta tävla och härja där, men så kollade jag på vad det kostade. 31.99 usd för ett halvår. Det blir 270 sek lite drygt och det jag inte förstår är hur det kan vara så mycket dyrare att köpa sr utomlands!? Har ni hört något så dumt? Vi får se om jag fyller på där, det kanske går att snirkla sig runt det där om man pratar med supporten.. å andra sidan fyller jag år om två veckor och det här kanske får bli en tidig födelsedagspresent av mig till mig.. Vi får se helt enkelt ^^
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback