» Best Hobby Ever!

Eftersom jag fortfarande söker jobb har jag väldigt mycket tid för mig själv varje dag. Ofta brukar jag springa runt och städa, laga mat och baka när jag inte orkar söka längre och inte vill sitta mer vid datorn ens för att spela. Ibland händer det att jag får sånna där galet kreativa ryck och kastar mig ner och börjar jobba med smyckestillverkning. Det kan vara fruktansvärt skönt att ha händerna och tankarna upptagna med något som kräver den sortens koncentration så att allt bara försvinner runt en. Ofta sitter jag med musik samtidigt och det hela blir liksom terapi samtidigt som det ger utlopp för all pillrig och jobbig energi!
Det här är en hobby som jag och min mamma delar och det är ju toppen för mig för då kan jag gå och knycka snygga grejer av henne och hon av mig^^
 
Under de kommande dagarna kommer jag att lägga upp och fylla på i en ny kategori uppe i rullisten här på bloggen. Det kommer vara möjligt att köpa grejer som jag har skapat och ni kan även komma med egna idéer och önskemål att beställa! Om du ser något som ser intressant ut i smyckeskategorin är det bara att slänga iväg ett mail eller en kommentar så fixar jag det.

Om ni mailar ser jag gärna att det är en ordentlig rubrik på det för om det hamnar i skräpposten så är det så tråkigt om jag missar det! Märk det inte bara med ett "Hej" eller så för då är det rätt stor risk att jag inte kommer att hitta det. Då är det alltså till [email protected] som mailen skickas till.
Så håll utkik på bloggen här i veckan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback