» Bloggutmaning: En funktion jag hoppas på

Också en svår grej att svara på, för det finns så mycket som jag önskar ska stoppas in i spelet. Men något som jag kan komma och tänka på bara så där rakt av är en bättre utförd Ignorera-fuktion! Tänk så skönt det skulle vara att kunna välja att igga alla människor i hela världen? Tänk att faktiskt kunna se människan som ger uppdragen och tänk att kunna få rida omkring helt ensam?
 
Jag skulle kunna tänka mig att man kan välja vilka man är synlig för, tex enbart klubben eller enbart vänner och liknande. Mm det skulle vara så skönt. Och en "rensa alla"-knapp för när man ska ta bort iggen på folk. Det hade också varit nice, men neeej då. Nu ska man sitta och plocka bort en person i taget och den där jäkla listan har en förmåga att inte lyssna haha!
Nej, men en förbättrad Igga önskar jag mig!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback