» Bloggutmaning: Min drömhäst i spelet

Oj, Wow, vilken ska jag välja?!
Det finns så många vackra hästar att jag blir helt snurrig!
Men av hästarna som redan finns i spelet skulle jag lätt välja Toveron (av den gamla modellen). Den är så vacker med sina blå ögon och sitt pigga uttryck så fick jag välja en häst från spelet som på magiskt vis skulle bli min i verkligheten skulle jag välja den!
 
Skulle jag välja en ny häst till spelet skulle det vara en sån här som finns på bilden nedan. Eller iaf färgen. Den där varma bruna med antingen svart man och svarta "detaljer" eller en med vit man och vita tecken. Tänk va härligt att rida runt på en riktigt vacker chokladpålle? Rasen och formen på hästen spelar mindre roll, bara färgen finns tillgänglig!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback