» Bloggutmaning: Min favoritsysselsättning

Det roligaste jag kan tänka mig på Sso är att umgås med drakarna. Det kan vara event eller spontanhäng och att träffas och leka i verkligheten är inte att tala om; det slår allt! När vi spelar sitter vi väldigt ofta och pratar med varandra over Ts, ett program skapat för gamers för att kunna samordna raids och liknande. Och det är ett väldigt kackel kan jag lova! Jag har haft några av mina mest intressanta samtal med dessa människor.. Även om man gör något mindre roligt, tex levling, blir det genast mer underhållande om man har någon att tjattra med om allt och ingenting. Levlingen går på autopilot och sedan märker man efter ett bra tag att -"ojsan hoppsan, mina tävlingar har visst tagit slut!"
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback