» Bloggutmaning: Min favorittävling

Jag har väldigt många tävlingar som jag tycker om. De finns i alla kanter på kartan, men favoriterna måste nog ändå vara tävlingarna i Firgrove, Valedale-sjön och Jarlaheims Hamntävling. Jag vet inte riktigt varför, men alla är de hyffsat långa, det är fin natur man rider i och det finns knepigheter och luriga vägar på dem alla! De har tillräckligt mycket utmaning i sig för att vara spännande att springa trots att de har funnits länge och de håller mig intresserad!
Fast den absolut roligaste tävlingen finns i GÅD, närmare bestämt på Fågelskrämsåsen. Jag älskar äppeltävlingen för att den är en utmaning och jag älskar den för att den inte är så attraktiv att ligga och nöta på. Ofta kör man den bara en gång och det är då mindre troligt att folk resultat-tävlar på den! Här får man tänka till ordentligt och om man ska ta toppplaceringen måste man ha is i magen.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback