» Bloggutmaning: Mina tankar om huvudstoryn

Personligen så gillar jag dem. Även om jag tycker att det kunde vara lite mer av allt. Inte bara längre uppdrag, utan mer genomtänkt innehåll, mer mystik, mer action, mer mer liksom.. Förstår ni hur jag menar? Men naturligtvis måste det hållas på en så pass snäll nivå att alla vågar och får spela. Sen att de kommer så sällan som de gör är ett stort minus i min bok. Det är riktigt tråkigt att det kommer ett huvuduppdrag (som pågår i ca 3 dagar) en eller två gånger om året. Nog måste det väl vara bättre att lägga krut på dessa uppdateringar än att bara slänga ut nytt skräp varje vecka och ett tråkigt litet uppdrag? Som det är nu så glömmer iaf jag bort det mesta från de tidigare uppdragen vilket är väldigt tråkigt.
Mer huvuduppdrag åt folket!!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback