» Puh!

Då var bloggutmaning avklarad!
Har det varit kul att läsa?
Det har i alla fall varit roligt att skriva och det har fått mig att fundera en massa haha, och sånt ska man i allmänhet akta sig noga för ^^
 
Jag sitter just nu på stranden i Nyehusen och njuter (ja, såvida det inte regnar haha) och som ni förstår så är även det här ett tidsinställt inlägg. Kontakten med omvärlden är något som är lite svårt under sommaren här nere i Skåne och det är inte så ofta jag orkar ta med mig datorn in till Åhus och Kristianstad för att leka på nätet. Telefonen har man inte heller så stor nytta av här nere då signalen riktigt suger, men det är egentligen väldigt väldigt skönt! Man blir lite avskärmad från all stress i vardagen.
Fram tills det att jag kommer hem kommer jag att posta lite sköna låtar och lite annat kul, men inget skrivet..
Hoppas att ni har det lika lugnt och skönt som jag!
 
På återseende!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback