» Nationaldagen!

Idag är det Sveriges National Dag och jag firar med att göra absolut ingenting! Jag hade möjlighet att åka och fota massa fina hästar, dels på Ågesta och sedan är det ju nationaldags-galoppen i stan idag, men jag tänkte att det skulle vara skönast hemma. Gärna i trädgården och chilla med en trevlig bok och något kallt att dricka, men vädret verkar inte riktigt vara med idag. Det är gråmulet och blåsigt, så soffan får duga!
 
Jag har varit duktig och tävlat championat idag på asiatiska servern. Jag är level 12 just nu, men för att det finns så få tävlande hamnar alla i en tävlingsgrupp. Så det är lite extra kul att placera sig i topp tre då, för oftast finns en eller flera level 16-17 spelare där med. Men det är inget som hindrar mig och min trogna startis Ash från att visa vad vi kan och vi har placerat oss i varje tävling vi har ställt upp i idag. Så vad blir det? 3 rosetter! :D
Man måste bara älska Water Star! XD
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback