» Puh!

Nu är hela den långa listan med polluxböcker uppdaterad och uppe för allmän beskådning ;)
Det är en massa fina böcker, även om en del har hittat nya hem!
Lättast att komma åt listan är såklart att klicka in dig på kategorin "Till Salu" uppe i högra hörnet.
 
Igår hände det visst en grej i spelet.. Det råkade helt plötsligt hoppa ner ett par hästar i väskan när jag stod och klappade på dem och jag vet inte riktigt hur det kunde hända *vissel vissel*
Så nu bor det en Zima och en Ghost i stallet och de såg genast mycket gladare ut när de fick komma in där. När jag hittade dem såg de så ledsna och övergivna ut så jag kunde inte bara lämna dem där! Men nu är de glada igen och står och gosar med mina andra hästar..
Och jag har hört vissa rykten om att de har en tredje kompis som också ville flytta in i mitt stall och mumsa på en massa god havre där.. Och jag tror bestämt att han heter Summer.. någon som vill gissa vem? ^^
 
Här kommer en av mina favvobilder på världens bästa klubb.. Titta så fint?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback