» Sommarmusik!

Har ni tips på bra låtar får ni hemskt gärna skriva dem i kommentarerna! Jag längtar efter nya härliga låtar att lyssna på, för i vanliga fall blir det bara samma gamla vanliga musik som går i hörlurarna.
Så skriv skriv skriv så blir jag jätteglad!
 


Ronja Candleborn
28 Juni, 2015 - 16:35

Har ganska många bra låtar,så hör kommer några annars hade det nog blivit en låååååååååååång lista xD. Waiting for love-Avicii,Up-Amy Diamond,Glöd-Timoteij,Timber-Pitbull,Cotton Eye Joe-Rednex,Roar-Katy Perry,Satan i Gatan-Veronica Maggio,Hello Goodbye-Erik Segerstedt & Tone Damli,Happyland-Amanda Jenssen,Break Free-Ariana Grande,Its your heart its alive-Midnight Heroine,Angel of Darkness-Nightcore,Anima Libera-Nightcore. Och det var som sagt en liten lista xD Hoppas du gillar låtarna ;P

Svar: Åh va kul! Det här ska genast kollas upp! :D
Ellie Northfall

Clara Snowsmith
05 Juni, 2015 - 16:35 / BLOGG: http://claraidol.blogg.se

Orkar inte skriva alla mina favvislåtar här, men jag min pappa och min storasyster delar på kontot Clara Maria Lundberg, där kan du hitta ett par sköna spellistor, och så har jag min profil jag har när jag spelar SSO, bara för att inte riskera att bli störd av att ngn annan vill lyssna på musik ^^ ehästen och Clara Maria Lundberg är två profiler värda att kolla in :)

Svar: Åh va kul, det ska jag kolla på :D
Ellie Northfall


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback