» Slutkörd

Hej!
Mår ni bra?
Jag känner mig helt slut iaf. Jättetrött och jätteseg och jag vet inte varför :(
Men iaf.. I söndags började höstens ridtermin för min del! Jag fick stora fina W och det blev en väldigt skön skritttur ute i Ågestas fina natur för vår del. Vi gick sist, vilket oftast brukar vara jätteskönt, men eftersom solen stekte så dammade det något så otroligt på grusvägarna och det var inte jättetrevligt.. det var som att man tuggade grus hela kvällen sen! W tyckte nog inte hellr att det var så kul att gå sist.. det var lite läskigt när vi gick in i skogen så han bev lite lagom stressad efter halva turen. Men är man stor måste man vara snäll och det är verkligen ord som beskriver den hästen haha!
 
 
Annars så gäller det väl att passa på och njuta av solen här i veckan, det verkar som att sommaren tänker stanna ett litet tag till. Och eftersom klubben fortfarande har lov spelar jag inte så mycket just nu och jag har inget att skriva om :(
Är det något ni vill se här på bloggen? Kom med tips och förslag!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback