» Bloggutmaning: Mitt Stall

Jag bor på Vingården. Just nu känns det väldigt svårt att tänka sig att bo någon annanstans och jag vill absolut inte flytta härifrån! Men det var först efter att jag gick med i Sneaky Dragons som jag flyttade hit. Innan bodde jag nämligen i Moorland. Då var det lika konstigt att tänka sig att flytta. Så varför flyttade jag från mitt älskade Moorland? Jo, för det är på Vingården drakarna bor! Det är sofistikerat och fint, vi rör oss bara i de högre kretsarna vet ni. Och här finns bra butiker, en fin restaurang, galoppbana (under uppbyggnad), ridhus, ridbana och väldigt fina ridstigar. Och vet ni, det finns en fontän dedikerad till oss! Ja, så måste det ju bara vara.. Det finns till och med drakägg i fontänen!
Annars så är det ett väldigt bra ställe att bo på för det känns som att det är nära till allting. Silvergladebyn finns nära, likaså Gyllenåsarna och vill man till Skördebyggden är det bara att hoppa över vattnet vid ridhuset. Det här är mitt ultimata boende!
 
Skönast är det att stå på Vingården och bara hänga. Det är så mysigt och trevligt här!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback