» Dags för hästuppdatering!

Jag har ju varit lite lat med bloggen senaste tiden, och det slog mig just att jag har glömt lägga in de nya hästarna som jag köpte för ett bra tag sedan ;)
Jag köpte dem samtidigt som jag började jobba på den senaste redigeringen (som du hittar här) och av någon anledning blev det inte av att presentera dem här. Det blev iaf en svart och en vit morgan. De är färdiglevlade sedan länge och har redan fått flytta till hästön haha!
Igår fick en stor och ståtlig shirehäst flytta in i stallet också. Jag valde den svartbruna då den tilltalade mig mest med sina ordentliga vita tecken, men även fuxen lockade^^
På kontot på Waterstar har jag skaffat en ponny. Det var ett bra tag sedan och han har fått stå olevlad i stallet, men nu när vi fick xp-boosten passade jag på att jobba upp honom i level 12!
 
Thor, shirehästen ska få sig en riktig genomkörare idag. Nemo har planerat ett levlingsevent med klubben och vi ska gå igenom alla jorviks banor. Det blir kul att se hur många drakar som dyker upp ikväll, rundan beräknas ta ca. 2 timmar och för att få närvaro ska man vara med minst 1 timme! Det är hårda bud här haha :D
 


My Purplelord
13 Oktober, 2015 - 14:36 / BLOGG: http://myequus.blogg.se

Har oxå den svartbruna, men min heter Index! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback