» Skepticism

Jag är en rätt vanedriven person. Jag har svårt för nya grejer och förändringar av olika slag och jag lever efter mottot "If it ain't broken, don't fix it". Därför har jag lite svårt att se hur det skulle kunna bli bättre att ta bort inloggningen till vårt älskade spel från hemsidan och att bara göra det möjligt att logga in från launchern. Idag verkar det som att det ska ske och jag är väldigt skeptiskt mot det här (no surprise there liksom). För mig fungerar launchern väldigt sporadiskt och den är ännu mer opålitlig än inloggningen från hemsidan, så det känns ju lite sådär.. Men eftersom de ska bygga om launchern kanske de kan göra den lite mer stabil? Vem vet?
Men jag tycker som sagt att det är tråkigt att de bantar ner valbarheten för oss spelare.
Continued skepticism..
 
Jag hade fel förra veckan när jag spekulerade om det skulle bli födelsedagsuppdatering då. Istället har vi fått njuta av tjuvkikar och star coins galore och det har varit jätteroligt! Att shirehästen var på väg var vi många som visste, filerna har funnits i spelmappen länge och det ska bli riktigt roligt att se hur den blir när den är färdig. Förmodligen blir det ju en helt ny kropp och nya rörelser, spännande! Sedan kommer en till ny ras som är lite mer mystisk. Mycket spännande!
 
Men mest spännande av allt måste Fort Maria och södra skördebyggden.. Som vi har väntat! Äntligen kanske vi får svar på vad som hände med Jarlaheims borgmästare. Hette hon Evelyn? Det var så länge sedan att jag har glömt haha :(
För ett nytt område borde ju innebära fortsättning på uppdrag från resten av skördebyggden, eller hur?
Spännande är det iaf och jag känner mig taggad på vad spelet har att erbjuda längre fram i höst!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback