» Surprise-party!

Igår skulle vi ha möte med klubben kl. 20.10, precis som vanligt. Eftersom vi alla nu bor i Valedale och har ridläger-vecka med våra ponnys skulle vi mötas vid Stenringen bakom Elizabeths hus. När vi alla var samlade och sorlet hade lagt sig berättar vår kära Mother of Dragons att hon har något tråkigt att berätta. Det skulle ta ett tag och det var viktigt att vi var fokuserade. Så vi väntade tålmodigt på att hon skulle skälla ut oss eller något annat otrevligt.
 
Istället blir vi överraskade med ett party! Vi firade aldrig vår tvåårs-dag ordentligt.. Vi hade en officiell fest med folk från hela server 1, men det privata firandet kom av sig lite eftersom många av drakarna inte hade möjlighet att närvara. Men nu fick vi i alla fall fira att världens bästa klubb fyllde två år! Ledarna hade ordnat med en slags titeljakt, där de gav ledtrådar till en plats som vi skulle ta oss till och sedan skulle vi gissa vilken titel som skulle delas ut. Vi foick en motivering och så skulle vi gissa vem som skulle få titeln. 
 
Jag blev (lite för mig, oväntat) tilldelad titeln Gullegris i grishagen vid Jorvikstallet. Motiveringen lämnade mig lite paff, rörd och väldigt varm inombords. Jag ska ta och suga lite på den karamellen ett tag till innan jag delar med mig av den till er också. Om inte annat så förmodar jag att den kommer i Nemos tvåårsfirande-film!
Vi avslutade med tårta och sedan ville Nemo kidnappa oss för att filma till hennes nästa stora hitvideo.. Den efterlängtade fortsättningen på "The typical sso människor"! Vad jag längtar efter att få se resultatet!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback