» Varför uppdaterar jag så dåligt?

Hej kompisar!
Jag vet att jag inte har varit inne här på ett tag nu och skrivit något vettigt..
Jag har knappt heller varit inne i spelet, tyvärr inte ens på event de senaste veckorna :(
Jag har verkligen inget att göra inne på sso just nu. Uppdragen är slut sedan länge (vilka uppdrag?) och jag har ingen häst att levla. På kvällarna när eventen är sitter jag rätt ofta och pratar med syster som är sjuk. Hon är isolerad i sin lägenhet och hela skiten är rätt förjävlig rent ut sagt. Hon fick en omgång cytostatiska (cellgifter) och kaninantikroppar för ett tag sen, och hon ska snart påbörja en stamcellsbehandling. Allt det här för att försöka kicka igång produktionen av röda blodkroppar osv. Det hela är väldigt stressande och jag orkar helt enkelt inte vara vidare social med mina människor :(
Det jag istället gör är att vara ute och promenera, dränka mig i musik och glo på film och serier. Det är iofs rätt trevligt men jag saknar att leka med klubben.
 
Idag ska jag träffa en tjej som jag gått i högstadiet med. Vi bråkade nästan konstant under de 3 åren, men när vi inte behövde träffa varandra hela tiden så kom vi fram till att vi faktiskt tyckte om varandra och det är en av de få människorna jag har hållit kontakten med sedan skolan. En lugn shoppingdag är planerad och det ska bli så skönt att bara springa runt och kolla på grejer och snacka massvis med skit haha^^
 
Idag är det också uppdatering och jag vet inte om jag fått det helt om bakfoten, men det borde vara den årliga födelsedagsuppdateringen som kommer? SSO fyller ju 4 år och det ska bli spännande att se vad de gör för att fira! Visst fick man 300 sc förra året vid 3års-firandet?
Härom veckan läckte 3 hemliga koder ut (really sso? är det inte dags att täta den där läckan nu?). Kommer det en fjärde kod eller har de kommit fram till att 300 sc borde vara nog för det här giriga communityt? Och jag ser med spänning fram emot födelsedagsutrustningen! Förra året var rätt gräslig haha.. Lila och grönt matchar inte!
Hur som helst blir det kul med lite festligheter i vårt älskade spel..
 
Jag kan även avslöja att planeringen inför Sneaky Dragons Halloweenfest är i full gång!
Förra året gick jag som vampyrjägare, mycket lämpligt då vi hade flera jorvikvampyrer på plats! Moahahaha!
I år blir det något annat.. Det som visas på bilden nedan kommer att stå för en del av inspirationen ^^
 
 


Bambi Ponyforest
23 September, 2015 - 09:24

Det blir födelsedags uppdatering nästa vecka, och snygg färgmatchning xD
Förra året var GRÄSLIGT ful xc
Och så kommer dte ju komma lite shire häst :3
Men det kommer nog bli kul med dem här större uppdateringarna :D
Mvh Bambuu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback