» Polluxböcker säljes

RE-POST

Som så många andra unga, hästintresserade tjejer så var jag med i den fantastiska bokklubben Pollux (numera Pennygirl) och under åren samlade jag på mig en hel del böcker. Sen att jag har fått en del av goda vänner och köpt ett par har ju inte minskat antalet ;)
243 st har jag närmare bestämt! Som mest har det varit över 300 men en del har jag redan sålt :)
Men nu ligger de mest bortglömda i en stor flyttlåda så jag tänkte att så jag tänkte att det kanske skulle var dags för någon annan hästtokig att få glädje av dem!
 
Pocketböckerna kostar 5-10 kr/st.
De inbundna böckerna kostar 10-25 kr/st.
Böckerna finns för avhämtning alternativt möte och överlämning i Stockholm, annars tillkommer fraktpriset.
 
Alla böckerna är i mycket bra skick och jag har mycket av de riktigt bra och spännande serierna; såsom Fullblod, Diabolo, Hästarnas Ängel, Mustangranchen och Half Moon Ranch!
 
Klicka på länken nedan för att se hela listan!
Boklistan
 
 
 Är du intresserad av några av dessa fantastiska böcker så hör av dig! Antingen så kommenterar du eller också mailar du mig på [email protected]
 
 
 
 


Anonym
01 Januari, 2017 - 13:48

Åh jag skulle gärna vilja ha! Men får fråga min mamma då. Men isf så skulle vi hämtat böckerna då jag bor i Stockholm/ Tumba :D

Anonym
10 Januari, 2017 - 13:48

Hej

Jag skickat mejl till dig då jag är MYCKET intresserad utav en hel bunt av din polluxböcker :) och hoppas vi hörs mycket snart :)

Frida
10 Januari, 2017 - 13:48

Mitt namn kom konstig nog inte med i det första meddelandet ;) så skickat igen :) /frida

Frida
10 Januari, 2017 - 13:48

Mitt namn kom konstig nog inte med i det första meddelandet ;) så skickat igen :) /frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback